Home » , , , , » Mitt liv som popstjärna (2003) Spela Strömmande

Mitt liv som popstjärna (2003) Spela Strömmande

ladda ner film Mitt liv som popstjärna i högkvalitativ video. fullständig strömning Mitt liv som popstjärna i hd-format. spela film Mitt liv som popstjärna i topp videoformat. titta på strömmande Mitt liv som popstjärna i bästa look videoformat. fullständig film streaming Mitt liv som popstjärna i hög kvalitet.


blir klar en fullständig beskrivning av Mitt liv som popstjärna nedan:
  • Originaltitel : The Lizzie McGuire Movie
  • Film titel i ditt land : Mitt liv som popstjärna
  • År av film : 2003
  • Genrer av film : Familj, Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2003-04-25
  • Företag av film : Walt Disney Pictures, Teen Life Productions,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : Italiano, English,
  • Varaktighet film : 90 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.7
  • Youtube ID för filmen : D9iltFxTRPw
  • Översättning av film : RO,HE,FR,EN,DE,IT,DA,CS,SV,HU,PT,RU,BG,PL,KO,ES,PT,SK,NL,
  • Aktörer som film :Yani Gellman (Paolo Valisari), Jake Thomas (Matt McGuire), Hilary Duff (Lizzie McGuire), Peter Kelamis (Dr. Comito), Hallie Todd (Jo McGuire), Katy Louise Saunders (Cute Girl #1), Carly Schroeder (Melina Bianco), Paolo Giovannucci (Florista #1), Morgan Tanner (Background Dancer), Adam Lamberg (David Gordon), Aaron Douglas (Paparazzo #2), Robert Carradine (Sam McGuire), Heather Laura Gray (Background Dancer), Dan Joffre (Parent #3), Ona Grauer (Model #1), Ilaria Tommasino (Small Child #2), Marcus Hondro (Janitor), Jody Racicot (Giorgio), Christine Lippa (Parent #2), Antonio Cupo (Model #2), Evangeline Lilly (Police Officer), Brent Chapman (Parent #1), Daniel Escobar (Mr. Escobar), Alex Borstein (Miss Ungermeyer)

0306841

Mitt liv som popstjärna den korrekta film producerad av Walt Disney Pictures, Teen Life Productions, efter en beskrivning av filmen är "Den blyga och lite bortkomna collegetjejen Lizzie (Hilary Duff) har inte direkt pluggets bästa självförtroende - hon klarar inte ens att hålla tal på skolavslutningen. En dag åker Lizzie och hennes klass på skolresa till Rom. Redan första dagen träffar hon en ung, snygg italienare, Paolo (Yani Gellman). T ill råga på allt råkar han vara ena halvan av en berömd italiensk popduo! Paolo berättar att hans sångerska Isabella slutat - och att Lizzie och Isabella är lika som bär! Eftersom Paolo behöver en ny sångpartner, erbjuder han Lizzie chansen att få ersätta Isabella. Lizzie tvekar, men blir snart allt mer förtjust i idén Och inte bara i den...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

om du verkligen arbeta för att gå till Filmer efter titel Mitt liv som popstjärna, du är bra på den lämpliga hemsida. Här kan du förutse gratis eller ladda ner den från mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. Du har även möjlighet att titta tiotals senaste filmtitlar utan kostnad genom att registrera närvarande är en medlem. du ensam tar två minuter att anmäla och frodas i obegränsad senaste filmerna utan kostnad

... ladda ner hela Mitt liv som popstjärna i bästa videoformat 720p ....




Writer : Susan Estelle Jansen, Director : Jim Fall, Editor : Margaret Goodspeed, Writer : Ed Decter, Director of Photography : Jerzy Zielinski, Producer : Stan Rogow, Original Music Composer : Cliff Eidelman, Writer : John J. Strauss
självklart, nu du kan titta på film associerad med Mitt liv som popstjärna i sin helhet längd och erhålla den hyperlänk till detta video Mitt liv som popstjärna i högsta kvalitet.


Tags:

0 comments:

Post a Comment